Thursday, August 03, 2006

Start!

Acesta este un jurnal.Trebuie sa precizez totusi ca nu este unul fizic.Nu cred ca ar interesa pe cineva sa afle cat de confortabil e scaunul pe care stau in acest moment sau cat de lustruit e monitorul meu.(de fapt...nu prea e).In fine...ca sa spun si ce e ,nu doar ce nu e,spun doar ca ma oglindesc.Da.Sunt fata si ador sa ma uit in oglinda.Pacat ca nu o fac tot timpul din aceleasi motive ca restul fetelor.O fac pentru ca sunt extrem de vorbareata...cu mine.Da...ati ghicit,vorbesc singura:))) Suna aiurea,stiu,suna aiurea si cuvantul "aiurea",in fine.(de remarcat:"in fine"-unul din multele mele ticuri verbale".Ma afund in propriile mele cuvinte dar cred ca acesta e unul din cele mai indicate moduri de a incepe sa vorbesc despre mine.Nu ma afund doar in cuvinte.Eu insami sunt o ratacitoare.Ma agat de sperante,ma pierd in iluzii,ma ingrop de esecuri,ma pierd in priviri...putinul din intregul meu care a mai ramas traieste cu o gura de lumina si-un pui de vis...Sunt prea marunta in asta lume impunatoare pentru a-mi dori sa fiu mai mult...

1 Comments:

Blogger andr33a said...

stai lin k nu esti sg care s uita mult in oglinda..si nci sg care vbeste singura :))) hi hi hi

12:19 PM  

Post a Comment

<< Home