Monday, August 07, 2006

Joc in doi jucat in trei


Am un fluture lipit pe fereastra.Artificial bineinteles.Aseara l-am gasit pe dos si cu un ochi de plastic lipsa...
Chstia asta m-a dat complet peste cap si bineinteles am reusit prin autosugestie sa ma fac sa cred ca ceva rau se va intampla.Deocamdata nimic de remarcat,dar cred ca in suflet ceva s-a schimbat.(fac si rima)
Mi-am adunat atat de multe ganduri si rememorand atatea amintiri am ajuns sa ma simt in plus.Am ajuns sa cred ca sunt in aceasta lume ca intr-un concurs de dans si fara sa-mi dau seama,acesta a inceput si nu am partener.Sunt a treia persoana...Ma apasa neputinta de a ma razvrati impotriva acestui crunt destin.Ce poti sa faci cand doua persoane formeaza un univers si tu vrei sa patrunzi in el?Fiecare se complace in natura sa,doar tu nu.Cred ca am putea scrie o carte formata din intrebari retorice.As fi putut spune pur si simplu ca sunt intrebari...si atat.Indiferent ca primim sau nu raspuns la ele,solutia ramane in aer.Cum poti sa-ti ordoni sa fii altul,cum poti sa-ti ordoni sa uiti...?Suntem doar niste biete frunze .Cateodata e soare si ne incalzim,cateodata acesta arde si ne uscam,suntem batute de vant ,sufletele ratacite se desprind de trecut dar bantuie in amintiri purtand amarul gust al sevei din origini...
Mai bine ingropati in pacla si stersi de amintiri?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home