Tuesday, August 15, 2006

A new day has come!

As vrea sa ma inalt spre culmi necunoscute,sa cunosc un inger,dar in asta viata,as vrea sa fiu un por al pielii lui,sa-i fiu mai aproape ca niciodata...As vrea sa ma afund in tainele lecturii,sa fiu eu litera si semn de punctuatie,as vrea sa ma intorc in anticul trecut si sa mananc din vasele de lut.As vrea sa cred ca mai conteaza sa lupti spre telul vietii tale,as vrea sa cred ca muzica mai are vreo valoare...As vrea sa sa trec greoi prin ani,sa las numele meu in spate,as vrea sa iau ce e mai bun din lume si ce e rau...sa moara.As vrea sa schimb defectele in calitati maiastre si sa aduc lumina in sufletele noastre.As vrea prea multe,insa,nu cred ca e greseala caci prin intentii lumea capata culoare!

Ma simt mai implinita si mai impacat cu sinele azi...nu pot spune motivele ce ma indeamna sa declar asa ceva,nu din motive de confidentialitate ci pur si simplu pentru ca nu au explicatie.Ma simt mai buna si poate ca gresesc zicand una ca asta,dar cred intr-adevar in schimbarea lumii in bine...azi.Sa fie oare doar o zi in care buna-dispozitia ma face sa gandesc mai pozitiv?Nu imi dau seama,insa o spun sincer:mi-as dori sa ma simt mereu la fel ca acum.Azi am ras mult...si mai mult decat atat...am zambit mult!Am zambit oamenilor,florilor,masinilor...am zambit si baietilor care imi faceau cu ochiul,am zambit si copilasilor care gangureau si se murdareau de saliva pe hainutele microscopice,am zambit si cuplurilor de batrani care inca se mai tin de mana,inca se mai plimba prin parc...care...Doamne!Inca mai iubesc! Am iubit astazi...
Desi cateodata soarele ardea prea puternic,desi blugii mi se largisera si imi cadeau,desi chelneritele din Don Nico aveau pe chip zambet de politete si atat,desi vedeam multi baieti draguti iar eu il aveam in minte doar pe unul inaccesibil,desi vedeam multi pustani de bani ascultand manele in masinile pe care parintii le-au castigat prin munca iar ei isi bat joc de ele...totusi nu m-am suparat pe viata azi.
Ma simt exagerat de dulcegaroasa astazi dar simt ceva..frumos si chiar vreau sa impartasesc asta tuturor!
In special lui Dani care m-a facut sa o improsc cu suc cand a spus in loc de banane flambate-banane flambante,cuvant pe care bineinteles am continuat sa-l stalcim pana am ajuns la "flamande".
E ciudat cum cateodata un fleac dintr-asta iti schimba intreaga zi,in bine.
Acum plec sa citesc "Cartea fericirii" si poate imi voi spori si mai mult starea de euforie.Stiti ce am sa spun...nu?
Va pup!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home