Saturday, August 26, 2006

Nas rece,inima calda


Acesta e numele unei farmacii veterinare din Bacau.Poate va intrebati:ei si?
Nu numele in sine e important ci semnificatia afectiva...nu oricine ar fi putut da asemenea nume acestei insitutii si astfel mi-am dat seama ca persoana respectiva are si ea inima calda de asemenea.Mi-am dat seama ca iubirea se dezvolta si se manifesta pe atatea planuri...am intalnit recent semne de dovada.Chiar acum cateva minute m-am delectat cu declaratia de dragoste a unui baiat catre o prietena draga de-a mea.
Am plans.Nu cu lacrimi salcii de tristete,nervi,ciuda,suparare,plictiseala...ci cu lacrimi de fericire.Vreau sa cred ca acest lucru imi antreneaza disparitia egoismului pe care il detinem cu totii inevitabil si insesizabil.Acel sentiment care te inalta asistand la fericirea altora in ciuda propriei nefericiri...

1 Comments:

Blogger ice4you® said...

HAHA, superb nume de farmacie trebuie sa recunosc, si se refera la caini, asta ptr ca nasul rece este o dovada de sanatate fizica, iar inima calda este o dovada de iubire neconditionata care o poarta stapanului.
Chiar mi-a placut asta ...

8:43 AM  

Post a Comment

<< Home