Friday, September 15, 2006

Another start!


Da...a fost prima zi de scoala.Ciudat...mi-am dorit atat de mult sa vina odata ziua aceasta si totusi am fost atat de trista.Nu mai sunt bobocik :(
Probabil imi doresc sa reinvii amintirile din clasa a 9-a si de aceea ma gandesc cu nostalgie la acest lucru.
S-au facut cateva schimbari,de clasa,de profesori,colegi...totul e asha pustiu.Chiar si in imbulzeala de la intrarea in liceu eu observam ceva lipsa...un spatiu gol...in liceu si in mine...
Abia astept sa-mi intru in ritmul propriu al scolii,sa-mi ocup mintea cu altceva,sper cu invatatul pentru a reusi sa parcurg cu bine inca un an...un altfel de an,fara...multe...doar cu amintiri!Doamne ajuta sa-mi fie cat mai usor!Doar eu stiu ce vorbesc,proabil chineza pentru cititori dar ma abtin de la a da detalii despre starea asta golasa.Mi-as face in primul rand mie rau.Greu...

2 Comments:

Blogger anatropos said...

stai sa vezi ce fel o sa fie in primul an de facultate... si apoi in urmatorii. si asta mai ales daca ai de gand sa te inscrii la o facultate "lumeasca" (de exemplu - filosofie)

8:04 AM  
Blogger ice4you® said...

Fiecare an din scoala are farmecul lui, bucurate de fiecare moment, si ia lucrurile ca atare ;)

3:59 AM  

Post a Comment

<< Home