Saturday, September 09, 2006

Hi Hi ;P


Cred ca daca imi citeste cineva blogul in ordinea postarii ma crede schizofrenica:))
Spun asta deoarece trec prea usor de la o stare la alta.Azi sunt super happy!Don't ask why.
Hi hi! -sunetul meu preferat!
Abia astept scoala.Nici in cazul asta nu stiu de ce...sau poate da...Cred ca simt nevoia unui program,a unei rutine pe care sa o savarsesc zilnic...am asa o stare de dezordine si am impresia ca scoala mi-o va indeparta.Am multe planuri pentru noul an,vreau sa fiu mult mai constiincioasa,sa invat mai bine,sa ma implic in absolut toate activitatile legate de...gata gata tac!Sunt penibila nu?:)))))))))Asta zic la fiecare inceput de an si desigur nu prea ma tind e cuvant.Oricum sunt foarte hotarata sa ma schimb...putin...nu mult:P hi hi
Chiar nu stiu ce e cu mine dar nu ma pot opri din dansat nici cand tastez.Am asa o energie si simt ca ma cuprinde pe toate laturile,simt ca am vointa sa fac tot ce imi doresc,sa indeplinesc tot ce imi propun!Amin!:))

2 Comments:

Blogger anatropos said...

amin! 2 all of us

4:40 PM  
Blogger ice4you® said...

Ai grija de acesti ani, scoala este una dintre cele mai frumoase momente din viata, si vei intelege asta putin mai tarziu.
Pana atunci, ma bucur ca esti fericita, si iti doresc sa ai aceasta stare cat mai des posibil :)

3:57 AM  

Post a Comment

<< Home