Saturday, September 16, 2006

Seceta


Sincer,imi doresc sa scriu si eu mai mult despre lucruri mai putin triste ...dar...nu pot!!!
Nu stiu ce se intampla cu mine.Cand deschid pagina asta,doar cand vad "create new post" parca ma scutur de rautati,tristete si tot ce-i negru in mine si astern pe pagina asta.Poate altfel nici n-as avea ce scrie.Asta ce inseamna?Ca nu am nimic frumos in mine?Cred ca da...oricum sunt asha de goala...am crezut ca toamna cu tot ce aduce ea ma va reintoarce la pasiunea mea,la poezie,dar nu!Nu mai pot sa scriu...nu pot si nu pot,stau cu bucata aceea de hartie in fata si dak pun pixul pe ea ma ingrozesc de ce rezulta.Parca m-am secat de imagini artistice,de metafore,de frumos...dupa ce citesc ce am scris brusc mi se face rau,parca sunt versuri de manele.
Decat sa fac Doamne FERESTE asha ceva...mai bine renunt...
Spun asta acum,in momentul acesta,in accest impas,dar mai mult ca sigur nu voi renunta.Poezia e viata mea!
Adesea mama imi spune:"Ai grija,ca viata nu inseamna doar poezie!".Si are asha mare dreptate...Ma ingrozeste si gandul ca mai sutn trei ani si va trebui sa ma hotarasc la ce facultate sa merg.Nu-mi doresc decat "Litere",asta o stiu mai mult decat orice,dar sper sa nu fiu influentata de vesnica sintagma:"nu e de viitor".Chiar ieri am auzit la radio ca Facultatea de Litere din Iasi se plange ca doar jumatate din locuri s-au ocupat.Oare visurile nu sunt si ele importante?

1 Comments:

Blogger Roxana said...

Ne place sa suferim, pentru ca doar atunci oamenilor din jur ne pare ca le pasa de noi... poate ca e asa, sau poate ca nu...

10:30 PM  

Post a Comment

<< Home