Tuesday, September 19, 2006

Ce mult te-a iubit...ce mult te-a iubit...ce mult te-a iubit.


Nici aici nu pot sa ma desprind de melodiile lui Florin Chilian.Mi-au intrat adanc ,adanc pe sub piele si acum nu mai pot scapa de ele.Ma urmaresc pretutindeni,aici,in drum spre scoala,la scoala,in ore,in zarva de prin oras si imi alina astfel sufletul.Azi ma simt mai bine,am fost putin mai bine-dispusa,tot melancolica dar in alt mod ,intr-unul mai meditativ...mi-a placut si prima ora de psihologie,desi a fost doar o ora m-am simtit atat de plina de informatie si sentimente in acelasi timp.Intr-adevar un obiect folositor,complex,frumos...
Am inceput sa vorbesc mai mult despre ce simt,despre ce mi se intampla si ma simt mai libera.Chiar daca uneori am impresia ca dezvalui prea mutl din mine...dar ma simt mai descarcata cand recunosc ce simt,ce se petrece in launtrul meu,ma eliberez si poate asha voi constientiza realitatea si am voi conforma odata pentru totdeauna...
Mi-e dor sa fiu indragostita,dar nu asa cum sunt,sa am din nou sperante,sa-mi fac iluzii,sa visez,sa cred din nou ca e simplu si frumos sa fii indragostit.Din pacate m-au dezamagit multe si mult va dura pana sa-mi revin...
Nu vreau sa ma gandesc la asta,caci poate fericirea ma va lua astfel prin surprindere si voi trai din nou!!!

5 Comments:

Blogger Roxana said...

Hehe...vesnica poveste, ii spuneam unui suflet drag, acum ceva timp, ca iubirea e puternica si mare si eterna si etc. numai atunci cand o simtim imposibila, cand e mai mult visata decat traita...Inca imi mai sustin parerea:)
Si Florin Chilian e... minunat!

10:46 PM  
Blogger anatropos said...

so: what can we do?

4:01 AM  
Blogger Roxana said...

Pai, ce sa facem...sa citim cat mai des ceea ce scriu eu pe blog si chiar sa punem in aplicare(mai ales eu). Dar de la vorba la fapta, desi e doar un pas...adesea il simt ca e pasul pe care trebuie sa-l fac cu picioare paralizate...

8:44 AM  
Blogger anatropos said...

da. sa citim. poate, poate facem preaputinprobabilul sa se intample. si (chiar) daca nu se intampla, o sa ramanem cu speranta (care, intr-adevar, poate fi considerata o plaga).
deci: sa citim si sa speram!

9:24 AM  
Blogger ice4you® said...

Dragostea e chimie pura, trebuie sa cunosti bine "materia" sa te descurci cu ea ;)

10:08 PM  

Post a Comment

<< Home