Thursday, September 21, 2006

Dreams


Ce zi...am plecat la scoala la ora sapte mi s-a facut rau si la opt eram acasa.Nu asta e important doar ca pe la ora zece eram moarta de somn si m-am culcat.Mai bine nu faceam asta.Am avut singurul vis din viata mea din care m-am trezit transpirata,tipand!Nu cred ca as putea lega doua cuvinte pentru a-l descrie...e un "talent" al meu de a nu putea sa-mi povestesc visele,dar stiu ca in el,in vis,constientizam ca e vis,voiam sa ma trezesc si cel mai bun mod de a reusi ,ma gandeam eu ca e,a tipa.Asta am si facut si am reusit sa scap...
As vrea sa scriu si lucruri mai concrete din viata mea de zi de zi,dar pur si simplu nu mi se intampla nimic deosebit,tot ce se schimba ,ce e in continua miscare,o miscare haotica de altfel,e gandirea mea.Ma surprind pe mine insami de cat de repde ma debarasez de anumite mentalitati si adopt altele,de cat de mult ma schimb cu fiecare zi ce trece...

1 Comments:

Blogger Roxana said...

Pantha rei...totul curge...

10:46 PM  

Post a Comment

<< Home