Wednesday, September 27, 2006

Ploua cu zile


Ploua...sunt uda,trista ,sora mea a plecat azi la facultate,scriu din laboratorul de info al scolii,acusi dau test si viata-i ploioasa...
Mi-e foame si ma intriga tampenia asta de senzatie care indrazneste sa-si mai faca loc in asemenea moemente.
Am avut parul cret azi-dimineata,la 7,acum e 8 si parul meu s-a indreptat,ploua asa urat...ploua cu amintiri si tristete,cu inceputuri si sfarsituri triste doar ca nimeni nu stie asta,abia daca stiu si eu...
Urmeaza ora de sport si eu am febra musculara,febra sufleteasca si imaginara.Nu stiu care e mai grava,cum nu stiu nici de unde mi-am autodiagnosticat "bolile"...
Azi ploua urat,dar maine va ninge frumos ,tot cu picaturi de ploaie...
Sunt trista inca o data si pana la ora 9 ma voi fi plictisit sa numar a cata ora sunt trista.
Ahhhh!!!Ploua asa urat...neoanele fac intuneric,oamenii se schimonosesc in fel si chip ca sa faca concurenta soarelui de afara. Vreau sa spun ceva inteligent si realizez ca am pana de idei,pana de la ploaie...

3 Comments:

Blogger anatropos said...

si abia a inceput toamna... ce te faci tu prin noiembrie, sa zicem?

12:12 AM  
Blogger Papusa ruseasca said...

pacat ca verbul "a ploua" nu are si persoana a 2-a singular, pentru ca te-as intreba daca si tu "ploi"...

7:30 AM  
Blogger Z@r@Z@ said...

Pai...in noiembrie...sigur o sa "PLOU" si eu...

8:14 AM  

Post a Comment

<< Home