Saturday, September 23, 2006

Lumea mea se face praf...


"Te rog ajuta-ma,te rog ridica-ma..."

Cand Dumnezeu iti inchide o usa iti deschide o fereastra...Si ce te faci daca fereastra e prea sus si pana "jos" te faci praf?
Ce sa faci daca esti prea mic in asta lume tumultoasa in care nimeni nu are timp nici sa-si spuna amarul,daramite sa i-l vindece altuia...
Ce sa faci daca nuanta sufletului tau a palit atat de tare incat nu te mai vede...incat nu te mai vezi...
Ce sa faci daca ce simti tu mai intens nu se dovedeste a fi decat un sir interminabil de durere ca un lant trofic...
Ce sa faci daca inima ta alearga in zadar fluturi de sperante,sclipiri de fericire...
Ce sa faci de dor ...

"Te rog ajuta-ma,te rog ridica-ma..."

5 Comments:

Blogger o.flory said...

Frumos poem..ai dreptate..

Nimeni nu te ajută
Când în tine totul doare,
Când de dor strigi
în noapte, strigăt mut,
Da, nimeni nu ne ajută,
iar fluturii zboară mai trişti
ca oricând..

12:48 PM  
Blogger Sheba Brooks Moore said...

nice image...my translator is no good...but anyway...

peaceness

9:53 PM  
Blogger Dana said...

Dragut.
Pentru fiecare dintre noi deasupra straluceste soarele.
:)

11:28 AM  
Blogger Ilona said...

m-a fascinat felul in care scrii! am ajuns la tina cautand "inima de tiganca"
inima de tiganca nu e voluptoasa, puternica, ca un val tumultos?
eu nu vad atata tristete in ce scrii, ci un fel de luciditate, tonica!

4:20 AM  
Blogger Luci said...

nice thoughts! nice ideas... i'll keep reading ;)

12:06 PM  

Post a Comment

<< Home