Thursday, April 12, 2007

Despre noi...


Intre noi e un joc al sortii.
Cateodata mizam pe noroc si ne desprindem coroana de fluturi,
Spre zbor,spre sobrul infinit si cateodata pierdem minti si castigam sperante.
Intre noi e un condiment picant,cu gust de buze carnoase,
O reteta culinara afrozisiaca din maini si inimi turbate.
Uneori pun mana pe suflet si bate atat de tare...ca mana-mi cade-nvinetita in genunchi.
Mi-ating ochiul stang si simt cum pleoapa vibreaza numele-ti sfant...la rascrucea dintre obsesie si simt.
Alteori te aud in tulpina copacilor si imi izbesc atat de tare trupul de pamant,ca norii se desprind din cer si mi te-aduc mai aproape...

Intre noi e o rugaciune sparta...
In tandari ,in praf si dorinte,
Cu noianul de fluturi navalnici ne-ngropam in rodul trupesc.
Uneori sufletul-ti cade in falduri, mulaj pe trupu-mi posedat de farmec
Adulmec esenta de piele-n ardoare si fluturi ma patrund prin haul mut...
Cateodata iti sfarm carapacea inchisa de fiori inchistati in pudoare
Si cu silabele impleticite iti patrund cu doua cuvinte obrazul...

2 Comments:

Blogger Papusa ruseasca said...

n-am mai intrat de mult la tine...credeam ca ai renuntat! ma bucur ca nu ai facut-o si ca inca mai scrii! :))

5:15 AM  
Blogger Luci said...

imi place blogul, ma retin deocamdata din comentarii, sa am timp sa citesc mai multe... dar spune-mi te rog cum ma subscriu blogului tau?

1:03 PM  

Post a Comment

<< Home